از آنجا که حدود یک سال پیش به طور انحصاری برای iOS راه اندازی شده است ، داغترین شبکه اجتماعی جدید ، Clubhouse ، اکنون دارای یک برنامه اندروید است.  اکنون برای کاربران دسترسی زودهنگام موجود است ، گسترش اندروید برای قرار دادن مخاطبان کاملاً جدیدی در این سیستم عامل بسیار مهم است.

اندروید چیزی در حدود 72٪ تا 83٪ از فروش جهانی تلفن های هوشمند را تشکیل می دهد.  در اوایل ژوئیه گذشته ، گوگل تأیید کرد که بیش از 400 میلیون دستگاه Android نسخه 10 یا بالاتر را اجرا می کنند.

فقط شبکه صوتی به شما امکان می دهد اتاقهایی را پیدا کنید که به عنوان کلوپ شناخته می شوند و می توانید به مکالمه بپیوندید.  اگر چیز جالبی برای مشارکت دارید ، فقط دست خود را بالا ببرید و یک مجری می تواند شما را به صحنه دعوت کند.  در طول یک سال گذشته ، من از شرکت در گفتگوها به عنوان بخشی از باشگاه جهان تسلا سود زیادی برده ام.  این به طور منظم شامل شرکت کنندگانی است که پیروان آنلاین خوبی در توییتر ، یوتیوب و غیره دارند ، اما شنیدن دست اول در مورد پیشرفت FSD بتا و توانایی پرسیدن سوال مثال خوبی از موارد منحصر به فرد Clubhouse است.

کلاب هاوس می گوید آنها رویکردی سنجیده در مورد رشد داشته اند ، و این توضیح می دهد که چرا برنامه اندروید 12 ماه به طول انجامید ، اذعان کرد که آنها سریعتر از حد انتظار رشد می کردند ، که دارای کاستی هایی از جمله قطع گسترده سرور و خرابی اعلان بود و بیش از حد مجاز ما بود. الگوریتم های تشخیص زود هنگام

به نظر می رسد Clubhouse اطمینان دارد که این مشکلات برطرف شده است زیرا در را برای کاربران اندروید باز می کند.  در ابتدا در نسخه بتا منتشر شد.  اگرچه توزیع رسمی با ایالات متحده امروز آغاز شده است ، من شخصاً می توانم تأیید کنم که آن را در استرالیا دارم.

طی چند هفته آینده ، Clubhouse همچنان از جامعه بازخورد دریافت می کند ، هر مشکلی را مشاهده می کنیم اصلاح می کند و تلاش می کند تا برخی ویژگی های نهایی مانند پرداخت ها و ایجاد باشگاه را قبل از انتشار گسترده تر ، اضافه کند.

اگر کاربر Android هستید ، می توانید Clubhouse را برای Android بارگیری کرده و اکنون ثبت نام کنید تا پس از در دسترس بودن در منطقه شما مطلع شوید و سالات متداول را در اینجا بخوانید.

اگر در Clubhouse تازه وارد هستید ، آنها یک راهنمای کاربر برای کمک به شما در آشنایی با سیستم عامل منتشر کرده اند و امروز متوجه شدم تعدادی باشگاه وجود دارد که از کاربران جدید Android استقبال می کنند.