CALGARIA – هنگامی که اقدامات بهداشت عمومی برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 در آلبرتا ، بسته نگه داشتن بسیاری از مشاغل و مجبور کردن مردم به خانه ماندن ، جف بردشاو و جیمی استارچوک گفتند که بذرها کاشته شده اند.

آنچه از این ایده حاصل شد ، پروژه همه گیری بود که به تجارت این زوج تبدیل شد – Plantsie.

استارچوک ، یکی از بنیانگذاران این شرکت گفت: “Plantsie گیاهی با شخصیت است و وقتی شرکت را راه اندازی کردیم ، می خواستیم پیچ و تاب و سرگرم کننده و تازه ای را در گیاهان گلدان خانگی داخلی ایجاد کنیم.”

بردشاو اذعان می کند که راه اندازی مشاغل در کلگری در اواسط بیماری همه گیر یک چالش است ، اما آن را فرصتی برای رشد می داند در شرایطی که در غیر این صورت برای جلب مشتری به کار خود می پرداخت.

وی گفت: “تجربه ما در تولید فیلم و فیلم است و سال گذشته ، وقتی بازار رو به زوال بود ، ما فکر کردیم که می توانیم کنار هم بنشینیم و شکایت کنیم یا در واقع با آن کاری را شروع کنیم.”

Plantsie به صورت آنلاین راه اندازی شد و به مردم اجازه می دهد تا به گشت و گذار ، خرید و ارسال گیاهان درب منزل بپردازند.

بردشاو گفت: “آنچه ما در اینجا انجام می دهیم این است که چیزی بسیار سنتی مانند گیاهان را مصرف می کنیم و آن را به یک تجارت با فن آوری بالا می آوریم.”

تغییر همه گیر شدن به دورکاری همچنین باعث رشد Athennian ، یک شرکت فناوری حقوقی در کلگری شده است که در 14 ماه گذشته بیش از چهار برابر نیروی کار خود را افزایش داده است.

جوش مالاته ، مدیر ارشد عملیاتی آتنیان گفت: “حدود یک سال پیش ، 14 نفر در یک استودیوی یوگا زیر Crowchild Trail مشغول به کار بودند.”

“در جایی که امروز هستیم ، دفتر جدیدتری داریم ، اما همچنین 75 نفر نیرومند هستیم. در پایان سال ، احتمالاً این میزان را دو برابر خواهیم کرد.”

به گفته Malate ، صنعت حقوقی در شیوه جمع آوری و مدیریت پرونده ها “قدیمی” است و حرکت در دیجیتالی کردن پرونده های کاغذی در حال حاضر کند است.

اما همه گیری آن را تسریع کرد.

وی گفت: “این قطار از قبل در حال اجرا است و فقط ادامه خواهد یافت.”

این شرکت اخیراً بودجه خود در سری A را به 17 میلیون دلار در سال جاری افزایش داده است ، آخرین روند در شرکت های فناوری در کلگری بسیار بزرگ است.

طبق توسعه اقتصادی کالگری ، مشاغل محلی سال گذشته بیش از 310 میلیون دلار سرمایه خطر پذیر جذب کردند که رکورد جدیدی است.

مالاته می گوید ، صنعت فناوری کالگری علی رغم چالش های مطرح شده توسط COVID-19 در شرایط خوبی برای رشد قرار دارد.  وی می گوید کیفیت زندگی بالای شهر و هزینه نسبتاً پایین زندگی باعث جذابیت استعدادها به ویژه در فضای فناوری حقوقی می شود.

مالاته گفت: “در کلگری ، یک حرفه حقوقی باور نکردنی وجود دارد که به دلیل صنعت نفت و گاز وجود داشته است.”  “ما واقعاً از آن استفاده می کنیم.”