رابرت لواندوفسکی با یک خروج دیگر از یک تورنمنت بزرگ بین المللی فوتبال روبرو است.مشخصات سوئد  مشخصات لهستان  اخبار

مگر اینکه لهستان بتواند راهی برای عبور از یکی از سخت ترین دفاع های قهرمانی اروپا پیدا کند.

پیروزی بر سوئد تنها مسیر لهستان به مرحله حذفی یورو 2020 است – و این چیزی است که هیچ تیمی در 7 مسابقه در سال 2021 موفق به کسب موفقیت نشده است. اما در جایی که لواندوفسکی باشد ، امید به لهستان وجود دارد.

بهترین بازیکن سال فیفا با تساوی حیرت انگیز 2-1 مقابل لهستان در گروه E بهبود یافت و در تساوی 1-1 برابر اسپانیا گل تساوی را به ثمر رساند تا به طور موثر از تیم خود در مسابقات حمایت کند.

این همچنین یک ضربه مهاجم کلاسیک بود ، با استفاده از قدرت خود برای نگه داشتن نشانگر خود ، Aymeric Laporte ، و ضربه ای سر از کرنر را در گوشه پایین به هدف 67 امین گل بین المللی خود زد.

لواندوفسکی مجبور بود در مقابل اسپانیا باقیمانده غذا بخورد و همینطور سوئد نیز می تواند یک تیم فوق عملگرا باشد که جاه طلبی های بلند پروازانه آن ممکن است حتی در روز چهارشنبه در یک استادیوم در سن پترزبورگ محدودتر از حد معمول باشد.

از این گذشته ، سوئد از دو مسابقه نخست خود در گروه E چهار امتیاز کسب کرده است – تساوی 0-0 مقابل اسپانیا و پیروزی 1-0 برابر اسلواکی – و به دلیل نتایج روز دوشنبه ، از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مطمئن بود.

یک پیروزی مقام اول گروه را تضمین می کند.  سپس دوباره ، شاید برابری.

سوئد یکی از سه تیمی است که در یورو 2020 به همراه ایتالیا و انگلیس هنوز گلی دریافت نکرده اند.  با توجه به این آمار و تمایل تیم به دفاع فشرده و نقدی ، به ویژه هنگامی که حمله ضروری نباشد ، این امر توضیح می دهد که چرا لهستان با چنین کار دشواری روبرو است.

لواندوفسکی در سه حضور در جام جهانی یا قهرمانی اروپا با لهستان فقط یک بار از مرحله گروهی صعود کرده است.  این در یورو 2016 بود ، برای اولین بار مسابقات قاره ای به 24 تیم گسترش یافت.

در حالی که 67 گل در 121 بازی برای لهستان یک رکورد باورنکردنی است ، مهاجم بایرن مونیخ اغلب با افزایش استاندارد حریف ، از کیفیت بالای خدمات در تورنمنت های مهم گرسنگی می کشد.  او در 13 مسابقه جام جهانی یا قهرمانی اروپا فقط سه گل زده است.

لهستان که با یک امتیاز در رده آخر گروه قرار دارد ، ممکن است به دلیل مصدومیت بدون دفاع جان بدنارک و هافبک هافبک هافبک باشد.

سرمربی سوئدی جین اندرسون ممکن است اکنون تصمیم بگیرد که تیم خود را تغییر دهد و صلاحیت را تضمین کرده و به بازی برای بازیکنان نهایی زمان اختصاص دهد.

دژان کولوسفسکی پس از نیمکت نشینی مقابل اسلواکی می تواند به سوئد بازگردد.  بال تازه پس از اتمام دوره ای از خود انزوا پس از آلوده شدن به ویروس کرونا ، به تمرین کامل بازگشته بود.  (AP)

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید