بهبود قیمت بیت کوین در روز دوشنبه ادامه داشت و حدود 4٪ افزایش یافت و به نزدیک 59،000 دلار رسید.  اما بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان اخیراً تحت الشعاع برادر کوچکتر آن ، اتریوم قرار گرفته است.

Ethereum یا به طور خلاصه اتر ، روز دوشنبه با رقم حدود 3200 دلار به رکورد جدیدی دست یافت.  قیمت اتر در سال 2021 بیش از چهار برابر شده و 325٪ جهش داشته است.  امسال بیت کوین عملکرد بسیار خوبی داشت و ارزش آن دو برابر شد.

طبق CoinMarketCap ، ارزش کل Ethereum در گردش اکنون 367 میلیارد دلار است.  ارزش بازار بیت کوین 1.1 تریلیون دلار است.

اگرچه هزاران ارز رمزنگاری شده وجود دارد – از جمله Ege Musk ، که توسط توییت Dogecoin تأمین می شود – بیت کوین و اتر تقریباً دو سوم کل بازار رمزنگاری جهانی 2.3 میلیارد دلار را تشکیل می دهند.

در این سال ، بیت کوین به دلیل افزایش پذیرش توسط Corporate America ، تا حدی جهش کرد.  شرکت نرم افزاری تسلا و ماسک MicroStrategy برای حفظ تعادل خود بیت کوین خریداری کرده اند.  غول های پرداخت دیجیتال Square و PayPal همچنین به مشتریان امکان خرید ، فروش و نگهداری رمزنگاری را می دهند.

اما Ethereum از یک جهش بزرگتر از بیت کوین نیز لذت می برد ، زیرا ارز رمزنگاری شده ای است که برای خرید بسیاری از توکن های ضروری یا NFT هایی که هنر و دنیای گسترده جمع کننده را تسخیر کرده اند انتخاب شده است.

یک قطعه NFT توسط هنرمند دیجیتال Beeple در اوایل سال جاری در حراج کریستی نزدیک به 70 میلیون دلار فروخته شد.  شرکت بازرگانی کارت بیس بال Topps با فروش کارت های مجازی وارد بازی NFT شد و اکنون با ادغام با یک شرکت برای به دست آوردن چک سفید یا SPAC ، به عمومی تبدیل می شود.

NFT اغلب به علاقه مندان به یک هنرمند ، مشهور یا ورزشکار ، ویدیوی بی نظیر و سایر محتوای دیجیتالی را ارائه می دهد.  قهرمان Super Bowl تام بردی در حال حاضر شرکت NFT خود را دارد.

هر دو بازیکن انتخاب شده در NFL Draft این هفته ، برنده Heisman Trophy DeVonta Smith و مدافع Kwity Paye ، نیز NFT را آزاد کردند.  وی گفت ، بخشی از فروش NFT اسمیت به امور خیریه اختصاص خواهد یافت.  پای گفت تمام فروش های NFT وی به یک سازمان غیر انتفاعی انجام می شود.